damnoosh e giahi

مشاوره رایگان و ارایه چای و دمنوش های گیاهی نیوشا

damnoosh e giahi

مشاوره رایگان و ارایه چای و دمنوش های گیاهی نیوشا

damnoosh e giahi
نویسندگان

۴۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

پکیج افزایش وزن:


دمنوش توت فرنگی: اشتها آور

دمنوش عسل و جنسینگ:جذب کالری

دمنوش عسل و آلوورا: تامین ویتامینهای مورد نیاز بدن

دمنوش وانیل:چاق کننده در قسمت گونه


مشاوره رایگان: 09365013160  

  • mohammad abdollahi

پکیج تقویت قوای جسمی:



یکی نوشیدنی بی نظیر:

برای آماده نمودن این معجون سحرآمیز از هر کدام از دمنوشهای زنجبیل,دارچین و هل یک تی بگ را داخل یک لیتر شیر که قبل جوشانده اید و بر روی حرارت کم شعله قرار دارد به مدت10 دقیقه گذاشته و بعد از حل کردن عسل خالص(تاکید میکنم حتما عسل خالص باشد)در آن  (بنا به ذایقه خودتان میزان عسل را مشخص کنید.) بعد از صبحانه نوش جان بفرمایید.

تذکر مهم:نوشیدنی بالا بهیچوجه برای افراد دارای فشارخون بالا مناسب نیست.


و دمنوش زعفران را هم بصورت عصرانه مصرف نمایید.


مشاوره رایگان وسفارش محصول:09365013160 

  • mohammad abdollahi



علت اصلی بی اختیاری ادرار در خانمها,افتادگی رحم می باشد.


مهمترین عوامل افتادگی رحم:


در اغلب موارد علت بیماری ، فشار ناشی از حاملگی و زایمان بچه است . علل دیگر بیماری شامل سن بالا، چاقی ، سرفه مزمن و یبوست های مکررو تومورهای لگنی هستند.

 درمان:


مصرف دمنوش کرن بری با خاصیت ضدعفونی کننده مجاری ادراری و ایجاد انقباض در رحم.

مصرف دمنوش گل گاوزبان جهت پیشگیری از یبوست که از عوامل تشدید این بیماریست.نکته مهم:خانمهای باردار بهیچوجه دمنوش گل گاوزبان مصرف نکنند.


مشاوره رایگان:09365013160   

  • mohammad abdollahi

رژیم پسرزایی :



مهمترین عامل در تعیین جنسیت جنین, مادر و وضعیت رحم مادر است.که برای شکل گیری و پسرزایی لازم است محیط رحم مادر یک محیط قلیایی باشد.در راستای آماده سازی چنین محیطی تغذیه نقش بسیار مهم و کلیدی دارد که در اینجا به مواردی از آن اشاره میکنیم.

1-مصرف دمنوشهای با ph بالا شامل دمنوشهای توت فرنگی,زعفران,عسل آلوورا,هل,دارچین, زنجبیل,جنسینگ,وانیل وریزمیوه های قرمز

2-مصرف نمک در حد مجاز

3-شستشوی واژن با محلول جوش شیرین قبل از مقاربت.


مشاوره رایگان:09365013160  

  • mohammad abdollahi

درمان ناباروری در مردان :



روزانه دو وعده جینسینگ و دو وعده وانیل .

 آیا میدانید حتی استشمام بوی وانیل تعداد اسپرم در مردان را افزایش میدهد؟

آیا میدانید جینسینگ تنها گیاهی است که باروری مردان رو سه برابر میکند ؟

مشاوره رایگان: 09365013160

  • mohammad abdollahi

درمان التهاب پروستات و بزرگی آن : 


 

حتما راجع به لیکوپن بسیار شنیدید . ماده ای معجزه آسا برای بزرگی خوش خیم پروستات که در تمام میوه های قرمز طبیعت وجود دارد . دمنوش ریز میوه های قرمز اروپایی یکی از غنی ترین منابع لیکوپن در صنعت دمنوش و طب گیاهی است . همچنین معجزه ی گیاه جینسینگ در درمان التهاب پروستات چشمگیر است و بسیار در آسیای دور مورد استفاده قرار میگیرد . جینسینگ گیاه جوانی است در یک کلام .


مشاوره رایگان و سفارش:09365013160 

  • mohammad abdollahi

پکیج سوپر اعصاب:


ضرب المثل آب روی آتش را شنیده اید؟؟؟ فروکش کردن آنی عصبانیت را قطع به یقین تجربه نکردید اما ما این فرصت را خلق کردیم تا با عصاره ی اصل گیاه های طبیعت شما را به اوج آرامش برسانیم

سوال بسیار مهم ؟ آیا میدانید تمام علل سکته های نابهنگام،سکته های قلبی و مغزی ، خیلی از سرطان ها ، خیلی از اختلالات جنسی و افسردگی های فصلی مزمن ،پرخاشگری ها و عدم خلق و خوی مناسب .... زیر سر عدم آرامش ذهنی و استرس هایی است که همگی درگیر آن هستیم ؟

در جامعه ی امروز بدون شک استرس بر تمامی اعمال ما حاکم شده و شدیدا عصبی هستیم. 
مصرف دارو های شیمیایی نظیر آرام بخش هایی مثل "دیازپام،آلپرازولام،کلونازپام،لورازپام،ایندرال،زولپیدم و خیلی داروهای دیگر " که عوارض خطرناک و شدیدی دارند قطعا طول عمر را کوتاه تر میکنند .

اما چهار نوع دمنوش طبیعی و عالی در طبیعت وجود دارند که دقیقا معادل داروهای آرام بخش تاثیر چشمگیری بر روی سیستم اعصاب مرکزی و محیطی دارند . 
گل گاو زبان : آرام بخش شدید 
بهار نارنج: عملکردی شبیه دیازپام دارد 
به لیمو : معادل آلپرازولام و ایندرال باعث اثر خواب
بادرنجبویه: مقوی و مسکن اعصاب مشهور به چای ملیسا کاهش شدید استرس و نشاط بخشی میشود.

به لیمو انتخاب مناسب در درمان سریع بی خوابی است . 

مشاوره رایگان 09365013160  

  • mohammad abdollahi

           

نکاتی درباره آب میوه های صنعتی:

دوباره با نزدیکی تابستان، بازار فروش انواع آب میوه گرم می شود، به همین بهانه سری می زنیم به بازار آب میوه ها تا ببینیم بهترین گزینه کدام است و مهمترین معیار برای انتخاب یک پاکت آب میوه خوب چیست؟!

 

ـ آب میوه های بدون افزودنی در صدر هستند.

یکی دو سالی می شود که آب میوه هایی با درج عنوان "بدون افزودنی" روی بسته بندی آنها وارد بازار شده اند. بد نیست بدانید در حال حاضر یکی دو کارخانه بزرگ تولید انواع آب میوه های صنعتی در ایران وجود دارند که محصولات آنها از نظر کیفیت، عطر و طعم از سایر محصولات بهتر و مردم پسندتر است. معمولاً این کارخانه ها به آب میوه های خود افزودنی خاصی اضافه نمی کنند و اگر شما عبارت "بدون افزودنی" را روی پاکت آب میوه ها ببینید، باید به آن عبارت اعتماد کنید و مطمئن باشید که چنین ادعایی بدون نظارت سازمان های ذیربط بر محصول آنها درج نشده است. این کارخانه های بزرگ و معتبر، حجم بالایی از آب میوه های طبیعی، سالم و استاندارد را در طول سال تهیه می کنند و با بهترین عطر و طعم به دست مشتری می رسانند.

 

ـ برخی از آب میوه ها فقط رنگ، اسانس و شکر دارند.

به طورکلی، آب میوه هایی که با مارک های نامعتبر در بازار وجود دارند یا عبارت "طبیعی و بدون افزودنی روی آن درج نشده است"، فرموله هستند یعنی حجم بالایی از آنها را آب، شکر، اسیدسیتریک، ویتامین هایی مانند ویتامین، نگهدارنده و رنگ دهنده های مجاز تشکیل داده است. معمولاً خبر چندانی از آب طبیعی و کنسانتره میوه در این محصولات نیست. حتی برخی از این آب میوه ها از رنگ و اسانس در کنار آب و شکر تهیه شده اند و فایده ای که برای بدن ندارد هیچ، بلکه مصرف آنها در طولانی مدت برایمان مضر خواهد بود.

 

ـــ آب میوه های صنعتی سالم و استاندارد، حاوی نگهدارنده نیستند.

استرلیزه و پاستوریزه کردن آب میوه ها و قرار دادن آنها در پاکت های چند لایه مخصوص،"تتراپک" اجازه ورود یا رشد هیچ میکروارگانیسمی را درون آن نمی دهد. بنابراین نیازی به استفاده از نگهدارنده ها به هنگام تولید آب میوه های صنعتی هم به وجود نمی آید. البته امکان ورود و رشد میکروب ها درون پاکت های آب میوه ای که در آن ها باز شده است وجود دارد و به همین دلیل به تمام افراد توصیه می کنیم که آب میوه ها را در مدت کوتاهی پس از باز کردن بسته بندی شان حتماً مصرف کنند.

ضمن اینکه اگر در آب میوه را باز کردید، حتماً آن را تا پایان زمان مصرف، داخل یخچال نگهداری کنید. البته آب میوه هایی که درشان باز نشده است را می توان در محیطی خشک و خنک خارج از یخچال هم نگهداری کرد.

 

ـــ ویژگی های یک آب میوه صنعتی سالم و تازه را بشناسید.

یک پاکت آب میوه صنعتی سالم و تازه باید از غلظت کافی برخوردار باشد و وقتی که بسته بندی آن را باز می کنید، رنگ، عطر و طعمی شبیه به آب میوه های خانگی را حس کنید. غلظت آب میوه می تواند نشان دهنده سطح بالای کنسانتره میوه در آن باشد. این در حالی است که آب میوه های غیر استاندارد و نامناسب، بسیار رقیق هستند و اصلاً هم بوی میوه مورد نظر را نمی دهند. این آب میوه ها بیشتر شبیه به آب شکر رنگی هستند و به هیچ عنوان خواص یک آب میوه طبیعی را ندارند.

            

  • mohammad abdollahi

پکیج سوپر پوستی:

نعناع فلفلی : محافظ پوست در برابر یو وی آفتاب و حاوی ویتامین A برای تحریک کلاژن سازی

وانیل : تحریک بافت پوستی برای تولید اپیدرم جدید و روشن کننده ی پوستی

آلوورا : یک منبع غنی ویتامین برای پوست و آنتی آکسیدان و ضد جوش

سیب ترش : واقعا عالی برای پوست . یک آنتی ایج و ضد چروک برای پوست در طبیعت سیب ترش است . همزمان دارای خاصیت ضد آکنه و پاکسازی جوش است .

مشاوره رایگان و سفارش: 09365013160 

  • mohammad abdollahi

فشار خون پایین:


 آیا شما هم از کمبود فشار خون رنج میبرید؟ آیا شما هم دست و پایتان یخ میزند؟ افت فشار خون دارید؟ روزانه یک وعده از دمنوش های دارچین, زنجبیل و گل گاو زبان مشکل شما را برطرف میکند . فشار خون خود رو تنظیم کنید.

مشاوره رایگان و سفارش: 09365013160.

  • mohammad abdollahi

چاق کردن صورت و روشن کردن پوست:

 با رعایت نکات زیر به مدت شصت روز :مصرف دمنوش وانیل همراه با صبحانه . مصرف دمنوش آلوورا بعد از صبحانه و ماساژ تی بگ باز شده بروی صورت به مدت هفت دقیقه . . . چاقی صورت با سیب ,سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین های زیادی است و برای سلامت پوست مفید می باشد، پس خوردن سیب و استفاده از آن بعنوان ماسک معجزه می نماید. این میوه حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین سی و همه موادیکه برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست لازم است می باشد. همچنین سیب حاوی کلاژن و الاستین بوده که  پوست شما را نرم و چاق نگه می دارند. سیب های قرمز و سیب های زرد و قرمز یکی از بهترین گزینه های می باشند. سیب را تکه تکه کرده و با استفاده از مخلوط کن سیب ها را له و نرم نمایید. سیب له شده را برروی پوست گذاشته و برای 15 تا 30 دقیقه بگذارید باقی بماند. یکی دیگر از راههای استفاده از خواص بی نظیر سیب، نوشیدنی ویژه ای است که از سیب تهیه می شود. سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و 125 میلی گرم آب لیمو مخلوط نمایید. این محلول را تا زمانیکه کاملا مخلوط شود، هم بزنید. این نوشیدنی را هرروز صبح مصرف کرده تا نتیجه آن را احساس نمایید. آلوئه ورا و تاثیر آن بر چاقی گونه ها :تی بگ آلوئه ورا را پس از دم کشیدن برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. اینکار را 30 تا 60 دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آنرا تکرار نمایید. همچنین می توانید روزانه یک تا دو وعده دم کرده دمنوش عسل آلوورا  رامصرف نمایید. برای صورتتان از  دمنوش وانیل استفاده نمایید چون رطوبت را برای پوست جذب و حفظ می نماید. در نتیجه پوست سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد. 

مشاوره رایگان و سفارش محصول:09365013160  

  • mohammad abdollahi


پکیج تقویت مو:


دمنوش جینسینگ بدلیل تقویت بنیه  و افزایش کیفیت تغذیه موها از آغاز و ادامه سفید شدن موها جلوگیری میکند . ریزش موی سر را مانع شده و یک پرپشت کننده قوی برای موهای سر است . آلوئه ورا حاوی آنزیم هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می کنند. این آنزیم ها سرعت جریان خون را افزایش می دهند، بنابراین پاپیلای پوستی (زائده بافتی ریشه موی سر) را فعال نموده و سبب افزایش تغذیه فولیکول های مو می گردد. در واقع آلوئه ورا به عنوان یک ماده جادویی در جهت افزایش و رشد موها شناخته شده است. همچنین به علت خواص ضد باکتری و قارچی که دارد مانع از ایجاد شوره سر می گردد. این گیاه برای کنترل عفونت های قارچی مثل بیماری کچلی نیز مفید است. آلوئه ورا برای رشد و تقویت مو، ایجاد نرمی ، براق شدن، کنترل ریزش مو و کنترل خشکی مو بسیار مناسب است. دمنوش آلوورا را اول میل کنید و بعد از مصرف آلوورا کیسه آن را برداشته در داخل نعلبکی فشار داده و محتویات موجود در آن را به موهای خود بمالید. مصرف آلوورا باعث جلوگیری از انباشت چربی می شود زیرا انباشت چربی ها باعث صدمه به ریشه مو می شود. 


مشاوره رایگان و سفارش: 09365013160  

  • mohammad abdollahi

پکیج ترک صد در صد سیگار:

 در حال حاضر مصرف دخانیات در جامعه ایران رو به افزایش است. از اثرات زیانبار آن می توان به سرطان ریه، سرطان پروستات در آقایان، پایین آمدن سطح ایمنی بدن،، بیماری های کبدی و..... اشاره کرد. روش های معمول برای ترک سیگار معمولا هزینه بر و در اکثر مواقع بی نتیجه و دارای عوارض است.

پک ترک سیگار شامل چهار دمنوش است :

 نعناع فلفلی برای رفع بوی بد دهان، خلط آور، رفع سرفه ها و ترمیم ریه ها

آلوورا برای تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و بالا بردن سطح ایمنی بدن

جینسینگ برای رفع استرس در زمان ترک 

بادرنجبویه برای بهبود خلق و خوی افراد 

در کنار مصرف این پک، توصیه میگردد.

مشاوره رایگان و سفارش:09365013160

 

  • mohammad abdollahi


کنترل کم کاری و پر کاری تیرویید با گیاه هزاران درمان آلوورا:

 لووتیروکسین هر روز قبل از صبحانه !! خیلی ها هر روز صبح این دغدغه رو دارند که باید نیم ساعت قبل از صبحانه این قرص را بخورند تا تیرویید به کار بیوفتد ■ گیاه آلوورا بدلیل دارا بودن میزان زیادی از ویتامین گروه " ب " به سالم سازی غده تیروییدافزایش ترشح آن کمک میکند . همچنین روزانه یک واحد ویتامین سی میتواند بسیار در درمان این بیماری موثر باشد . خوراکی‌های مجاز استفاده از ویتامین‌های خانواده B رابطه مستقیمی با کنترل تولید هورمون مرتبط با تیروئید و بهبود عملکرد آن دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود از مکمل حاوی ویتامین‌های خانواده B استفاده کنید. ویتامین C هم برای افراد مبتلا به کم کاری تیروئید مفید است. در نتیجه استفاده از سبزیجات با رنگ سبز تیره مثل اسفناج تیره و نارنجی مانند هویج و فلفل دلمه‌ای می‌تواند به تامین این ویتامین کمک کند. به غیر از مواد یاد‌شده که منع غذایی دارند می‌توانید از انواع میوه‌ها و سبزی‌ها به صورت خام استفاده کنید. ویتامین E مورد نیاز بدن را از غلات و مغزها تامین کنید. البته یادتان نرود که مصرف بادام زمینی مضر است. مصرف گوشت مرغ و ماهی (گوشت سفید) توصیه می‌شود. به طور کلی افرادی که به کم کاری تیروئید مبتلا هستند باید مواد مورد نیاز بدن را با یک رژیم اصولی تامین کنند.

مشاوره رایگان و سفارش:09365013160   

  • mohammad abdollahi


چرا خانم های باردار نباید دچار استرس شوند؟

دوران بارداری

تغییرات زیستی و هورمونی ناشی از بارداری در مادر او را مستعد ادراک بیش از حد معمول استرس می‌کند و زنان باردار نسبت به دیگران زمینه ادراکی بیشتری برای دریافت استرس دارند.  نگرانی‌های مادر در زمینه سلامت جنین یکی دیگر از عوامل تولید کننده استرس دوران بارداری است. شرایط بارداری نیز موجب حساسیت فرد و استرس‌پذیری بیشتر او می‌شود.

خانم های باردار باید از عواملی که موجب افزایش و ازدیاد استرس در آنان می شوند باید دوری کنند و نگذارند این عارضه روی جنین شان تاثیرات مخرب و منفی خود را بگذارد.استرس یکی از اجزای زندگی انسان است که برای سلامت روان لازم است اما چنانچه از حد بهینه خارج شود منجر به بروز آسیب‌های جسمانی و حتی مرگ می‌شود. استرس هر گونه فشار یا تغییری است که در محیط درونی یا بیرونی تولید و به فرد وارد می‌شود به نحوی که او ناچار است برای برقراری تعادل و ثبات فعالیت کند. متخصصین حوزه بهداشت روان بر این باورند که زنان باردار در معرض تهدیدات ناشی از استرس قرار دارند و فشار روانی می‌تواند تاثیرات ناخوشایندی بر آنها بگذارد چرا که بارداری دوره‌ای بسیار حیاتی در رشد انسان است و بهداشت روان مادر و شرایط محیطی او در کنار آرامش روانی عامل تعیین کننده‌ای در رشد جنین است.

پکیج دوران بارداری :

دمنوش زنجبیل+ دمنوش بادرنجبویه

دمنوش بادرنجبویه برای ارامش و جلوگیری از استرس مادر بسیار مناسب است و دمنوش زنجبیل برای کاهش دردهای دوران بارداری مناسب است. زنجبیل مسکن طبیعی و بدون عوارض است و این گیاه ضد تهوع نیز میباشد.



مشاوره رایگان و سفارش:09365013160   

  • mohammad abdollahi

جدیدترین پکیج از بین برنده جوش های صورت و شفاف کننده پوست و از بین برنده لکهای صورت  

این پکیج متشکل از دمنوشهای رزچینی(ترش) وانیل و الوورا میباشد 

تاثیر این سه گیاه در ترمیم پوست و از بین بردن جوشهای غرور جوانی و جوشهای زیرپوستی و سر سیاه بی نظیر هستند

با استفاده از این پک به پوستی صاف و شفاف و بدون جوش دست پیدا کنید

دیگر نیازی به داروهای شیمیایی و مضر ندارید این پک 100% گیاهی و تضمینی میباشد.


مشاوره رایگان و سفارش:09365013160

  • mohammad abdollahi

افزایش قطعی میل جنسی و توانبخشی جنسی در خانم ها و اقایان 

اثرات جالب انرا در هشت روز اول مشاهده خواهید کرد

جنسینگ سفید صدساله کره + دارچین 

هر لیوان از مخلوط این دو چای با یک دوز داروی ویاگرای امریکایی برابری میکند.

طول رابطه جنسی را افزایش دهید و لذت واقعی را بچشید ....

برای افزایش اسپرم سازی و درمان ناباروری در مردان میتوان چای وانیل را به این پکیج اضافه کرد.

مشاوره رایگان و سفارش:09365013160

  • mohammad abdollahi

 درمان درد های ناشی از قاعدگی:

اینجا گیاه درمانی مشکلات قاعدگی را آموزش میدهیم . ●اولین مشکل سخت و غیر قابل تحمل در قاعدگی درد های قاعدگی هست که بانوان به شدت از آن رنج میبرند . 99% خانم ها برای رفع درد های قاعدگی از داروی شیمیایی ژلوفن و مفنامیک اسید استفاده میکنند . لازم به ذکر هست که ژلوفن به عنوان یک داروی ضد التهاب غیر استروییدی عوارض گوارشی شدیدی نظیر زخم معده را به دنبال دارد و از طرفی باعث تنبلی تخمدان و رحم میشود . داروی مفتامیک اسید هم همراه با تمامی این عوارض ریسک حملات قلبی عروقی را افزایش میدهد بنابراین ضرر هوی این دارو ها بیش از سود آن است . 


طبیعت دارای منبع بیکران ♡زعفران♡ است که باعث از بین رفتن درد های قبل از قاعدگی میشود . 

خاصیت منحصر به فرد و اختصاصی در رفع دردهای پیش از قاعدگی را از زعفران اصل بخواهید ● دومین مشکل قاعدگی در بانوان محترم سندرم پیش از قاعدگی یا PMS است . 

از یک هفته قبل از شروع سیکل بدلیل اختلال در تعادل استروژن و پروژسترون بدن خلق و خو بهم میریزد . عصبانیت و افسردگی و گوشه گیری و بی حوصلگی و سرد مزاجی از بدترین حالت های این دوره است . شاید هیج چاره ای جز سر کردن با این دوران سخت نباشد اما !!!!! عصاره ی اصل جینسینگ درمانگر قطعی و صد در صد این حالات نامناسب روحی است . 

تقویت انرژی و روحیه، گرم شدن مزاج،شادابی و نشاط و انرژی از نتیجه های مصرف جینسینگ در این دوره میباشد .

البته برای رفع دردهای طول دوره قاعدگی دمنوش بادرنجبویه بسیار مفید و موثر میباشد.


مشاوره رایگان و سفارش محصول:09365013160

  • mohammad abdollahi

پکیج لاغری 100% تضمینی و بدون بازگشت

در چهل روز شش تا هشت کیلوگرم وزن کم کنید بدون نیاز به ورزش و رژیم های سخت فقط شام را رژیمی میل کنید .

دمنوش وگیاهان مورد استفاده:نعناع فلفلی,بلوبری و زنجبیل.

اگر دوست دارید اثربخشی این پک سریعتر شود به آن دمنوش سبزلیمویی را هم اضافه کنید.

با پک هشتادروزه حداقل سه سایز کم کنید و اضافه وزن خودرا به طور کامل از بین ببرید.


تعهد ما به شما : صداقت ★ تعهد شما به ما : اعتماد ★ نتیجه : یک ارتباط صمیمی با طب سنتی و محصولات گیاهی ما


مشاوره  رایگان و سفارش محصول:09365013160.   

  • mohammad abdollahi

لاته ی وانیل:

یک نوشیدنی بسیار لذیذ که میتوانید بصورت سرد یا گرم میل بفرمایید.وحتی در پخت کیک استفاده نمایید.

برای آماده نمودن این نوشیدنی کافی است یک لیتر شیر را اول بجوشانید پس از اتمام جوشیدن شعله را کم کنید و 4تی بگ چای وانیل را به مدت 10 دقیقه داخل شیر قرار دهید.بعد از آن تی بگ ها را بیرون آوردید.لاته ی وانیل شما آماده است.نوشیدنی آماده شده تمامی خواص دمنوش وانیل را با طعمی متفاوت دارد.

نوش جان.

مشاوره رایگان و سفارش:09365013160 

  • mohammad abdollahi

کافی میکس:

 کافی میکس با طعم های:ارجینال,کارامل,خامه,وانیل و تافی شکلاتی


یک فنجان کافی میکس مرغوب در یک روز سرد در کنار پنجره آرامشی به آدم میده که فراموش نشدنیست

در این بخش به فواید قهوه و میکس های آن می پردازیم


قبل از ورزش باعث می شود درد عضلانی تا 49 درصد کم شود حتی قوی تر از آسپرین.

اکثر دانشجو ها در شب امتحان از قهوه و میکس های آن استفاده می کنند که باعث بالا رفتن تمرکز و هوشیاری می شود .

از خواب آلودگی در رانندگی   شیفتهای شب کاری  و  بعد از شام  جلو گیری می کند.

نوشیدن یک فنجان در روز از افسردگی جلو گیری می کند .

مشاوره و سفارش:09365013160 


  • mohammad abdollahi

هات چاکلت


خواص هاتچاکلت:

 

یک لیوان شکلات داغ (hot chocolate) باعث شادابی و جوانی پوست می شود.  

محققین آلمانی در یک بررسی دریافتند زنانی که در طول سه ماه پی در پی شکلات داغ غلیظ با در صد آنتی اکسیدان بالا ‏مصرف می کردندپوست سالم و مرطوب تری نسبت به سایرین داشته و پوست آنها در برابر اشعه های آفتاب نیز مستحکم ‏تر بود.

 

محققین به این نتیجه رسیدند که شادابی و جوان تر شدن پوست این افراد پس از مصرف مداوم این نوشیدنی به دلیل وجود ‏فلاونول (flavonol) موجود در شکلات است، البته این ماده در چای و بسیاری از میوه ها و سبزیجات دیگر نیز یافت می ‏شود .

 

شکلات غلیظ همچنین باعث کاهش فشار خون و ریسک حمله های قلبی و بهبود جریان خون در رگها و پوست بدن می شود. ‏یک لیوان شکلات داغ حاوی ۲۰۰ کالری می باشد و تاثیر یک لیوان هات چاکلت غلیظ به مراتب بیشتر از نوع رقیق آن ‏است. ‏یک لیوان هات چاکلت قبل از خواب می تواند منجر به کالری سوزی و کاهش حجم چربی های بدن شود.

شکلات و گروه خون : مصرف شکلات برای دارندگان تمام گروه های خونی بلامانع میباشد.


  

مشاوره  و سفارش محصول:09365013160

  • mohammad abdollahi

چای آلبالو:

امروزه، اسانس ها و طعم دهنده های خوراکی نقش مهمی در صنایع غذایی و آشامیدنی جهان پیدا کرده اند. اسانس ها به مشتریان این امکان را می دهند که طعم های مختلف و متنوعی را با هزینه مناسب و مقرون به صرفه تجربه کنند.علاوه بر این، پیشرفت و نوآوری های روز افزون در حوزه اسانس های خوراکی، تنوع و گستردگی این طعم ها را به شدت زیاد کرده است و هر روزه طعم های جدید و هیجان انگیزی وارد بازار مصرف می شوند. طعم هایی که ممکن است بسیاری از مردم، آشنایی چندانی با آنها نداشته باشند. - برخلاف تصورات عامیانه و فاقد مبنای علمی که اسانس های خوراکی را برای بدن مضر می پندارند، اسانس ها فواید قابل توجهی دارند: اسانس ها از طریق تحریک مخاط دهان باعث ایجاد گرما در دهان و همچنین افزایش ترشح بزاق می شوند. اسانس ها می توانند به عنوان ماده ضد نفخ پس از خوردن غذا استفاده شوند. آنها در برطرف کردن ناراحتی های معده و نفخ روده ای نقش مؤثری دارند. - دز و میزان اسانس افزوده به یک محصول نباید از حد استاندارد تجاوز کند. زیاده روی در استفاده از اسانس در تولید محصول به مانند افراط در مصرف هر نوع ماده خوراکی، می تواند برای بدن مضر باشد. بر همین اساس فرآوری اختلاط، نیازمند دانش و تحقیقات مؤثر و کارآمدی است که در کنار طعمی خوش و دلنشین، محصولی استاندارد و سالم ارائه دهد.

مشاوره و سفارش خرید:09365013160  

  • mohammad abdollahi
  • mohammad abdollahi

چای پرتقال:

امروزه، اسانس ها و طعم دهنده های خوراکی نقش مهمی در صنایع غذایی و آشامیدنی جهان پیدا کرده اند. اسانس ها به مشتریان این امکان را می دهند که طعم های مختلف و متنوعی را با هزینه مناسب و مقرون به صرفه تجربه کنند.علاوه بر این، پیشرفت و نوآوری های روز افزون در حوزه اسانس های خوراکی، تنوع و گستردگی این طعم ها را به شدت زیاد کرده است و هر روزه طعم های جدید و هیجان انگیزی وارد بازار مصرف می شوند. طعم هایی که ممکن است بسیاری از مردم، آشنایی چندانی با آنها نداشته باشند. - برخلاف تصورات عامیانه و فاقد مبنای علمی که اسانس های خوراکی را برای بدن مضر می پندارند، اسانس ها فواید قابل توجهی دارند: اسانس ها از طریق تحریک مخاط دهان باعث ایجاد گرما در دهان و همچنین افزایش ترشح بزاق می شوند. اسانس ها می توانند به عنوان ماده ضد نفخ پس از خوردن غذا استفاده شوند. آنها در برطرف کردن ناراحتی های معده و نفخ روده ای نقش مؤثری دارند. - دز و میزان اسانس افزوده به یک محصول نباید از حد استاندارد تجاوز کند. زیاده روی در استفاده از اسانس در تولید محصول به مانند افراط در مصرف هر نوع ماده خوراکی، می تواند برای بدن مضر باشد. بر همین اساس فرآوری اختلاط، نیازمند دانش و تحقیقات مؤثر و کارآمدی است که در کنار طعمی خوش و دلنشین، محصولی استاندارد و سالم ارائه دهد.

مشاوره و سفارش محصول:09365013160 

  • mohammad abdollahi

چای نعناع:

چای نعناع از پرطرفدارترین دمنوش‌هایی است که به دلیل طعم و مزه نشاط‌ آورش مورد توجه است. - این چای علاوه بر خاصیت انرژی زایی، حرارت اضافه بدن را خارج می کند و سرماخوردگی، سرفه فصلی و آنفلوانزا را نیز بهبود می بخشد. - برای از بین بردن گلودرد چای نعناع غرغره کنید. - نوشیدن چای نعناع برای رفع دردهای روده و معده و سوء هاضمه بسیار مفید است. - نعناع ضدنفخ، مقوی معده، خوشبوکننده دهان، مسکن و‌ آرام بخش است. ضمناً برای رفع خستگی، درمان بیماری های ریوی از جمله تنگی تنفس، آسم و سرفه مفید است. - تحقیقات جدید پژوهشگران بیانگر این است که دم‌کرده ی این گیاه، تأثیر بسزایی در کاهش رشد موهای زاید زنان دارد. همچنین، نعناع گیاهی است که در بهبود و معالجه بیماری های پوستی از جمله اگزما، خارش های مزمن و ... تأثیرات شگفت انگیزی دارد. - نعناع بهترین دوست کبد است. کبد را تمیز کرده، صفراء را رقیق می کند و میزان کلسترول خون را پایین می آورد. به این منظور، دم کرده ی نعناع را قبل از غذا بنوشید.

مشاوره و سفارش خرید:09365013160  

  • mohammad abdollahi

دمنوش سیب ترش:

چای سیب سرشار از پلی فنول ها است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، فعالیت آنزیمی بدن را کنترل می کند. ویتامین B6 موجود در چای سیب، میزان اکسیژن رسانی به بافت های مختلف بدن را افزایش می دهد و با تقویت سیستم ایمنی بدن به بهبود عملکرد گلبول های سفید خون کمک می کند. - کورستین موجود در چای سیب نوعی فلاونوئید است که از سلول های مغز در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و به همین دلیل تأثیر بسزایی در پیشگیری از بیماری آلزایمر دارد. فلاونوئیدهای موجود در دم کرده سیب بسیاری از عوارض مرتبط با یائسگی را در زنان کاهش می دهد و با افزایش تراکم استخوان ها از پوکی آن ها پیشگیری می کند. - پکتین موجود در چای سیب به کاهش کلسترول خون کمک کرده و تری گلیسیرید و میزان قند خون را تنظیم می کند. -کاهش احتمال ابتلا به انواع سرطان از دیگر خواصی است که به این نوشیدنی نسبت داده می شود. ضمن آنکه گنجاندن دم کرده سیب در برنامه غذایی به میزان قابل توجهی موجب کاهش وزن می شود. - خواص سم زدایی چای سیب، آن را به نوشیدنی طبیعی و مفید برای از بین بردن عفونت ها و ویروس ها در بدن تبدیل کرده و در درمان بیماری نقرس بسیار موثر است. - سیب دارای ویتامین ها، آنزیم ها و املاح مفیدی است که به عنوان تقویت کننده اعصاب و قلب شهرت دارند. از همین رو، نوشیدن چای سیب قبل از خواب، باعث خوابی خوش و آرام می شود.

مشاوره و سفارش محصول:09365013160 

  • mohammad abdollahi

دمنوش بهارنارنج:

بهارنارنج همان شکوفه درخت نارنج است که در فصل بهار بر شاخه های درخت می روید و در پاییز و زمستان به میوه ی نارنج تبدیل می شود. مصرف اصلی این شکوفه ها، به صورت گل خشک بوده و عمدتاً جهت مصارف درمانی به کار برده می شوند. - مهم ترین خاصیت دارویی گیاه بهارنارنج، تأثیر آن بر سیستم عصبی بدن است؛ در تمام کتاب‌ها از خواص خواب‌آوری، آرام‌بخشی و نشاط آوری آن یاد شده است. بهارنارنج در بهبود تپش نامنظم قلب، کاهش اضطراب و تحریکات عصبی و حتی جلوگیری از آبریزش بینی و سرماخوردگی مؤثر است. - بهارنارنج تقویت‌کننده دستگاه گوارش هم هست و علاوه بر آن، بهارنارنج تقویت کننده معده، اشتهاآور و ضدسرفه نیز هست. - برای حل مشکل کم‌خوابی یا بی‌خوابی، پیش از خواب مقداری چای بهارنارنج بنوشید. با خوردن این چای، خواب خوش و آرامی خواهید داشت. بهارنارنج اثراتی مشابه دیازپام در کاهش اضطراب و استرس بیماران، قبل از عمل جراحی دارد.


مشاوره و سفارش خرید:09365013160  

  • mohammad abdollahi

چای هل:

دانه هل تقویت کننده معده و ضد نفخ است و ترشی معده را هم تا حد زیادی برطرف می کند. مصرف دانه های هل ضمن آنکه به هضم و گوارش بهتر غذا در معده کمک می کند، موجب رفع بوی نامطبوع موادی مثل سیر و پیاز در دهان می شود. هل خواصی مانند داروی اکسپکتورانت دارد و بر همین اساس سینوس ها، برونش ها و بینی را از خلط و ترشحات اضافی پاک می کند. همچنین، خواص گرمابخش و انرژی زا دارد، از این رو علاوه بر کاهش اضطراب و بی قراری موجب تسریع بازیابی قوای جسمی بدن می گردد. در طب سنتی و همچنین گیاه درمانی از هل به عنوان دارویی برای معالجه سرفه، سرماخوردگی و تب استفاده می کنند. هل به علت ترکیبات آلکولوئیدی مثل وین کریستین در پیشگیری از انواع سرطان ها نیز موثر است. مخلوط چای سیاه و هل به واسطه خواص شگفت انگیز هل برای تسکین درد رماتیسم مفید است.


مشاوره و سفارش خرید:09365013160  

  • mohammad abdollahi


چای دارچین:

یکی از برجسته ترین خواص دارچین، تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری هاست و برای بهبود یا پیشگیری از سرماخوردگی یا ضعف بدنی، چای دارچین می تواند بهترین داروی طبیعی باشد. - مصرف دارچین بهترین راه برای کاهش و تسکین دردهای عضلانی است. - دارچین از جمله گیاهانی است که به علت طبیعت گرمش در افزایش میل جنسی افراد موثر است و در ایام گذشته پزشکان سنتی از دارچین در درمان این نوع ناتوانی ها بهره می جستند. - دارچین در کاهش تب بسیار موثر است و از همین رو قرص های فشرده دارچین در داروخانه ها به عنوان بخش مهمی از فرایند طبیعت درمانی به مشتریان پیشنهاد می شوند. - حد مجاز مصرف دارچین روزانه 4 گرم است و بهتر است این مقدار در 2 یا 3 نوبت مصرف شود. - دارچین گیاهی است که رگ ها را باز می کند و همین امر باعث بهبود گردش خون می شود. - دارچین اثر آرام بخش و مسکن دارد و از بسیاری داروهای آرام بخش شیمیایی موثرتر و سالم تر است. در حقیقت می توان گفت دارچین، والیوم گیاهی است، زیرا در دارچین ماده ای به نام Cinnamodehyde وجود دارد که روی پستانداران اثر آرام بخش دارد.


مشاوره و سفارش 09365013160 

  • mohammad abdollahi