damnoosh e giahi

مشاوره رایگان و ارایه چای و دمنوش های گیاهی نیوشا

damnoosh e giahi

مشاوره رایگان و ارایه چای و دمنوش های گیاهی نیوشا

damnoosh e giahi
نویسندگان

۶۴ مطلب توسط «mohammad abdollahi» ثبت شده است



دریافت
مدت زمان: 37 ثانیه

بازکردن راه آب سینک روشویی 

یک پیمانه نمک +یک پیمانه جوش شیرین

در راه آب ریخته مقداری سرکه گرم و آب جوش اضافه کنید

  • mohammad abdollahi

                   


این بسته شامل 23 نوع چای کیسه ای از محصولات نیوشاست که در قالب پک مناسبتی ویژه رمضان در اختیار عزیزان قرار می گیرد.

سفارش محصول:09365013160

  • mohammad abdollahi

مواد لازم:

چای کیسه ای بلوبری: 1 عدد

چای کیسه ای وانیل: 1 عدد

بستنی وانیلی: 2 قاشق سوپ خوری

شکر: 2 قاشق سوپ خوری

توت فرنگی: 3 عدد

دستور تهیه:

چای کیسه ای بلوبری و وانیل را به مدت 10 الی 15 دقیقه در قوری یا لیوان آب جوش قرار دهید تا دم بکشد.سپس کیسه های چای را بیرون آورده و پس از خنک شدن شکر و بستنی را به آن افزوده و مخلوط نمایید.در نهایت مخلوط را در لیوان ریخته و توت فرنگی های خرد شده را به آن بیفزایید.و یک نوشیدنی خنک و خوش طعم میل بفرمایید.

مشاوره رایگان و سفارش محصول: 09365013160

  • mohammad abdollahi

مواد لازم:

چای کیسه ای به لیمو: 1 عدد

بستنی وانیلی: 3 قاشق سوپ خوری

شکر: 1 قاشق سوپ خوری

یخ: چند تکه

دستور تهیه:

چای کیسه ای به لیمو را به مدت 10 الی 15 دقیقه در قوری یا لیوان آب جوش قرار دهید تا دم بکشد.سپس کیسه چای را بیرون آورده و پس از خنک شدن شکر و بستنی را به آن افزوده و مخلوط نمایید.در نهایت مخلوط را در لیوان ریخته و در صورت علاقه چند تکه یخ به آن اضافه نمایید و یک نوشیدنی خنک میل بفرمایید.

مشاوره رایگان و سفارش محصول 09365013160


  • mohammad abdollahi

مواد لازم:

چای کیسه ای ترش: 1 عدد

شکر: 2 قاشق سوپ خوری

لیموترش: 1 برش

نعناع: چندبرگ

یخ: چندتکه

دستور تهیه:

چای کیسه ای ترش را به مدت 10 الی 15 دقیقه در قوری یا لیوان آب جوش قرار دهید تا دم بکشد.سپس کیسه چای را بیرون آورده و پس از خنک شدن شکر  را به آن افزوده و مخلوط نمایید.نعناع و لیموترش را در آن قرار دهید.در نهایت مخلوط را در لیوان ریخته و در صورت تمایل بصورت سرد(بخصوص در فصل گرم)چند تکه یخ در آن بریزید.

مشاوره رایگان و سفارش محصول: 09365013160

  • mohammad abdollahi

مواد لازم:

چای کیسه ای زنجبیل: 1 عدد

لیموترش: 1 برش

عسل: 2 قاشق سوپ خوری

یخ: چند تکه

دستور تهیه:

چای کیسه ای زنجبیل را به مدت 10 الی 15 دقیقه در قوری یا لیوان آب جوش قرار دهید تا دم بکشد.سپس کیسه چای را بیرون آورده و پس از خنک شدن عسل را به آن اضافه نموده مخلوط نمایید.در نهایت مخلوط را در لیوان ریخته و یک برش لیمو و چند تکه یخ به آن بیفزایید.

نوش جان

مشاوره رایگان و سفارش محصول  09365013160

  • mohammad abdollahi

مواد لازم:

چای کیسه ای زعفران: 1 عدد

بستنی: 3 قاشق سوپ خوری

شکر: 1 قاشق سوپ خوری

یخ: چند تکه

  

دستور تهیه:

چای کیسه ای زعفران را به مدت 10 الی 15 دقیقه در قوری یا لیوان آب جوش قرار دهید تا دم بکشد.سپس کیسه چای را بیرون آورده و پس از خنک شدن شکر و بستنی را به آن افزوده و مخلوط نمایید.در نهایت مخلوط را در لیوان ریخته و در صورت علاقه چند تکه یخ به آن اضافه نمایید و یک نوشیدنی خنک میل بفرمایید.

مشاوره رایگان و سفارش محصول 09365013160

  • mohammad abdollahi

 

                                     

 

 

نوروسافاری| ترس از پول؛ عجیب ولی واقعی، آیا داشتن پول زیاد شما را مضطرب می‌کند؟

به نظر می‌رسد بسیاری از افراد از پول می‌ترسند. آیا فکر داشتن مقدار زیادی پول شما را مضطرب می‌کند؟ اگر این‌طور است، شما گرفتار افسانه‌هایی شده‌اید که حقیقت ندارند. در واقع، اکثر اظهارات راجع به پول به غلط نقل شده یا از جانب افرادی بیان شده‌اند که درک درستی از پول ندارند.

 

 

 

به گزارش نوروسافاری به نقل از اقتصاد نیوز، ترس از پول، نوعی ترس مزمن و غیرعادی است. کسانی که ترس از پول دارند، با وجود اینکه می‌دانند ترسشان غیرمنطقی است، هیجان بیش از حدی را تجربه می‌کنند و نگران سوءمدیریت پول خود هستند. شاید آن‌ها سرنوشت بد شاه میداس افسانه‌ای را به خاطر می‌آورند. او آرزو داشت، دست به هر چیز می‌زند، طلا شود. در ‌‌نهایت نیز آرزوی‌اش برآورده شد و حتی غذای او به طلا تبدیل شد.

 

اصطلاح «کروماتوفوبیا» به معنی «ترس از پول» از ریشه یونانی «chrimata» به معنی پول و «phobos» به معنی ترس نشات گرفته است. واژه «کروم» در «کرومتوفوبیا» همچنین ممکن است به واژه یونانی «کروما» به معنی رنگ مربوط باشد که دلیل آن رنگ‌های درخشان سکه‌های قدیمی است که به رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، برنز و مسی بودند.

 

خوشبختی و خوش‌شانسی

به نظر می‌رسد بسیاری از افراد از پول می‌ترسند. آیا فکر داشتن مقدار زیادی پول شما را مضطرب می‌کند؟ اگر این‌طور است، شما گرفتار افسانه‌هایی شده‌اید که حقیقت ندارند. در واقع، اکثر اظهارات راجع به پول به غلط نقل شده یا از جانب افرادی بیان شده‌اند که درک درستی از پول ندارند.

در ادامه برخی افسانه‌ها و ضرب‌المثل‌های راجع به پول را بررسی می‌کنیم:

 

«پول باعث همه بدبختی‌هاست»

همه این جمله را شنیده‌اند و متاسفانه یکی از نقل‌قول‌های غلط است. اصل این جمله در عهد جدید آمده و معنای درست آن این است که «پول‌دوستی باعث همه بدبختی‌هاست.» عشق به پول یک دل‌مشغولی است و بنابراین نقل‌قول صحیح ما را از فساد بالقوه‌ای آگاه می‌سازد که در اثر عشق به پول دچار آن می‌شویم. واقعیت این است که پول به خودی خود نه خوب است و نه بد، بلکه خنثی است. می‌توان از آن در راه‌های خوب یا بد استفاده کرد. انتخاب چگونگی استفاده از پول بر عهده کسانی است که‌ آن را در اختیار دارند.

 

«پول قدرت می‌آورد» (و این قدرت نابودکننده است)

پول به تنهایی قدرت واقعی ندارد. برای مثال، اگر شما به طور قانونی ۱۰ میلیون دلار به‌دست آورید و‌ آن را در جای امنی سرمایه‌گذاری یا پس‌انداز کنید، هرگز از آن برداشت نکرده و با هیچ‌کس راجع به آن سخن نگویید، هیچ قدرتی ندارید. قدرت پول از استفاده (یا سوءاستفاده) ‌از آن، سود حاصل از آن یا تهدیدات ناشی از آن ناشی می‌شود. پول به تنهایی ایجاد قدرت نمی‌کند و برای تبدیل آن به قدرت به ابزار خاصی نیاز داریم. تبدیل یا عدم تبدیل پول به قدرت با شماست و اگر شخصی تصمیم بگیرد پول خود را به قدرت تبدیل کند، بسته به شخصیت فرد مزبور و طرز تفکر او راجع به پول، این قدرت را می‌توان در راه‌های خوب یا بد به کار برد.

 

«پول زندگی افراد را تغییر می‌دهد»

اگر منطقی بیندیشیم، پول می‌تواند از بسیاری فشارهای زندگی کاسته و زندگی افراد را تسهیل کند یا اگر شما شخصیتی ضعیف داشته باشید و زندگی در ترس و اضطراب را انتخاب کنید، در این صورت به پول اجازه می‌دهید که شما را بیچاره کند. این پول نیست که روزگار شما را سیاه می‌کند، بلکه خودتان هستید. آنچه در اینجا حائز اهمیت است، این است که شما پول را کنترل کنید و اجازه ندهید که پول شما را تحت‌کنترل خود دربیاورد. می‌پرسید چگونه؟ بسیار خوب! شما می‌توانید در هر حال پول خود را به دیگران ببخشید و از شر آن خلاص شوید. می‌توانید تمام آن را به خیریه واگذار کنید، یا آن را از پنجره بیرون بیندازید یا در خیابان قدم زده و آن را بین مردم تقسیم کنید. شما همچنین می‌توانید تمام پول خود را بسوزانید. پول شماست و می‌توانید هر کاری می‌خواهید با آن بکنید. شاید این کار احمقانه باشد، اما انتخاب شماست. این قدرتی است که شما نسبت به پول خود دارید و این قدرت برای همیشه در دستان شماست. پول زندگی شما را خراب نکرده یا آن را تغییر نمی‌دهد و همچنین کنترل زندگی شما را به‌دست ندارد، مگر اینکه خودتان بخواهید.

 

در جایی که شما قدرت تام برای خلاص شدن از آن را در اختیار دارید، چرا اجازه می‌دهید زندگیتان را نابود کند؟

 

«پول خوشبختی نمی‌آورد»

این جمله تا حدودی درست است. با وجود این، اگر شما از یک نظام ارزشگذاری خوب برخوردارید و کنترل ثروت خود را در دست گرفته‌اید، پول نمی‌تواند به شما آسیبی وارد کند. برخلاف عقیده اکثریت افراد، پول و خوشبختی با هم تناقض ندارند. در حقیقت، پول می‌تواند به طور فزاینده‌ای امنیت، استقلال و رفاه زندگی شما و خانواده‌تان را افزایش دهد. پول خوشبختی نمی‌آورد، اما خوشبختی نیز به تنهایی نمی‌تواند ثروت به همراه داشته باشد!

 

در نتیجه می‌توان گفت ترس از پول اغلب براساس یک‌سری سوءتفاهم‌هاست. حقیقت این است که پول به خودی خود یک شیء بی‌جان است، نمی‌تواند تعیین کند با آنچه بکنیم و هیچ ارزش اخلاقی نیز دربرنداشته و تنها ابزاری ضروری برای زندگی در جهان امروزی است. پول در دست هر که باشد، بسته به نحوه خرج کردن آن می‌تواند باعث شکوفایی و رونق شده یا بدبختی به همراه‌ آورد. نمی‌توان پول را مورد قضاوت قرار داد، بلکه آنچه مورد قضاوت قرار می‌گیرد، شخصیت افرادی است که آن را در اختیار داشته و به کار می‌گیرند.

 

راه‌هایی برای غلبه بر ترس از پول

-1 از ترس خود آگاه باشید. بسیاری از ما از ترس از پول رنج می‌بریم ولی به آن واقف نیستیم.

-2 دلایل ترس از پول را بشناسید. تصمیمات مربوط به پول، تصمیمات زندگی هستند. تفکر راجع به گزینه‌های مالی، در واقع تفکر راجع به گزینه‌های مربوط به زندگی است.

-3 به اهمیت غلبه بر این ترس پی ببرید. شانه خالی کردن از تصمیمات مالی درست موجب دردسر می‌شود.

در اقتصاد مدرن، فرصت‌های وسوسه‌انگیزی برای افراد طبقه متوسط وجود دارد که بهره‌گیری از آن‌ها می‌تواند‌ آینده‌ای شگفت‌انگیز را به همراه داشته باشد. البته در این راه خطراتی هم وجود دارد که اگر نتوانید تصمیمات درستی اتخاذ کنید،‌‌ همان میزان پول و همچنین موقعیت خود در طبقه متوسط را از دست می‌دهید.

-4 بودجه خود را تنظیم کنید. تنظیم بودجه کمک بسیاری به شما می‌کند. اگر برنامه بودجه خود را روی کاغذ بیاورید، موفقیت بسیاری نصیب شما می‌شود.

5-بودجه را همانند یک برنامه بسیار مهم در زندگی خود تلقی کنید. به بودجه خود تنها به عنوان فهرست مقولات موردنیاز و مبلغ اختصاص‌یافته به آن‌ها نگاه نکنید، بلکه برای آنچه در آینده به آن نیاز دارید، برنامه‌ریزی کنید. تعیین کنید چه مبلغی برای امسال، سال آینده و سال‌های بعد باید پس‌انداز کنید.

6-بودجه خود را اصلاح کنید. مهم نیست چه مقدار خرج می‌کنید. آنچه اهمیت دارد این است که از پول برای تسهیل امور خود بهره ببرید. یادگیری نحوه استفاده مناسب از بودجه به شما در غلبه بر ترس از پول کمک می‌کند.

7-هر شش ماه یک بار، شیوه جدیدی برای استفاده از پول به کار ببرید. یکی از دلایل ترس از پول، کاربرد نادرست آن است. بسیاری از تصمیمات مالی مربوط به گذشته هستند و عدم داشتن تجربه کافی در این زمینه موجب اتخاذ تصمیمات غلط می‌شود.

-8 در گفتن جزئیات اوضاع مالی خود به دیگران محتاط باشید. برای درمیان گذاشتن جزئیات اوضاع مالی خود با دیگران و دریافت نقطه‌نظرات ایشان تنها به دوستان نزدیک خود اعتماد کنید. همه ما از تعامل و ارتباط با دوستان چیزهای زیادی یاد می‌گیریم. وقتی ترس خود از پول را آشکار می‌کنید، قدرت آن رو به افول می‌رود. گفتنی است غلبه بر این ترس، مشکل‌ترین بخش بهبود شرایط مالی است.

 

چرا مردان از پول می‌ترسند؟

مجله فوربس در گزارش خود زنان را یکی از دلایل ترس مردان از پول می‌داند و در توضیح آن می‌گوید: مردان عاشق زنان و همچنین عاشق پول هستند، اما برخی از مردان، زنان پولدار را دوست ندارند. براساس بررسی که سال گذشته توسط نیویورک‌تایمز انجام شد، مردان ترجیح می‌دهند با منشی خود ازدواج کنند تا با زنی که رئیس آنهاست.

 

آنچه مساله را پیچیده‌تر می‌کند، این است که مردان ترجیح می‌دهند خود به حل مشکلات بپردازند و از کارایی لازم برخوردار باشند. اگر مردان عاشق زنان و پول هستند، بنابراین یک زن پولدار هر دو خواسته آن‌ها را برآورده می‌کند، شاید به این دلیل است که مردان، زنان ثروتمند را دوست ندارند؟ شاید یکی از دلایل آن خودخواهی مردان باشد. اما اگر این مساله به خودخواهی و غرور آنان برمی‌گردد، چرا برخی از آنان از دریافت پول از جانب مادرانشان ابایی ندارند. پاسخ این است که مردان، زنان جوان‌تری را ترجیح می‌دهند که از هنرمندی و مهارت کافی برخوردار باشند و نه صرفا ثروتمند. آیا تنها پول زنان به خودی‌خود توی ذوق مردان می‌زند یا اعتماد‌به‌نفس و قدرت همراه با پول آن‌ها؟ البته پاسخ به این سوال کار آسانی نیست.

 

براساس اطلاعات موجود، رن پرلمن هنگامی که از همسر چهارم خود الن بارکین، بازیگر سینما و تلویزیون جدا شد، ۲۰ میلیون دلار هزینه کرد. جدایی از همسر اول وی با هشت میلیون دلار نیز شبیه یک معامله بود. اما همسران دوم و سوم او به ترتیب ۸۰ و ۳۰ میلیون دلار از او گرفتند.

 

شاید به نظر شما همسر دوم او در این میان موفق بوده باشد. اما اگر خوب به این موضوع فکر کنیم متوجه می‌شویم همسر دوم او نسبت به سایرین برای انتخاب همسر بعدی خود شرایط سخت‌تری در پیش‌رو دارد. می‌توان گفت یکی از دلایل هراس مردان از ازدواج با زنان ثروتمند، ترس از طلاق و پرداخت بهای گزاف است.

What is Chrematophobia?

                                             

  • mohammad abdollahi

                                   


لایه بردار پوست:

تی بگ دمنوش وانیل را پس از دم کشیدن از قوری خارج نموده.تی بگ را باز نمایید و محتویات آنرا با یک قاشق مرباخوری آردبرنج بطور کامل مخلوط نمایید تا یکنواخت شود.سپس مخلوط حاصل را بصورت ماسک روی صورت استفاده نمایید.

بعد از چندبار استفاده از ماسک وانیل و آردبرنج اثرات آنرا بخوبی مشاهده خواهید کرد.

مشاوره رایگان 09365013160    

  • mohammad abdollahi


روانشناسان میگویند:

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ..

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ...

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺗﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ،ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﺸﯿﻤﺎﻧﯽ ﮐﻨﺪ... ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭘﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪ.


ﺍﯾﻦ ﺭﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﻮﺳﺖ... ﻭ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺳﭙﻬﺮﯼ؛

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﻪﯼ ﻭﺳﻌﺖ ﺧﻮﯾﺶ

ﻣﺤﻔﻞ ﺳﺎﮐﺖ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﺣﺎﺻﻠﺶ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺟﺰﺍ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺍﻓﺴﺮﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﻨﺒﺶ ﺟﺎﺭﯼ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ

ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺎﻫﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﺣﯿﺎﺕ...

ﺗﺎ ﺑﻪ ﺟﺎیی ﮐﻪ ﺧﺪﺍ میخندد.... "روزگـــــــــــارتان پُر خنـــــــــــــده"

  • mohammad abdollahi


هفت کلید برای داشتن شخصیت مثبت

تناسب ذهنی همانند تناسب اندام است. با آموزش و تمرین می توانید خودباوری و نگرش ذهنی مثبت بسیار بالایی را در خود پرورش دهید.برای اینکه شخص کاملا مثبت اندیشی شوید هفت کلید وجود دارد 

با استفاده از لینک زیر,ادامه مطلب را دریافت نمایید.

http://uploadboy.com/d0zmjnfqnaxg.html

  • mohammad abdollahi

اکثر انسانها میل به پیشرفت دارند ولی ایراد بزرگ آنها مقاومت در مقابل تغییر است.
لینک دانلود کلیپ جسارت تغییر:http://uploadboy.com/5yl5q7egtozx.html
  • mohammad abdollahi


لینک دانلود کلیپ ذهن ثروتمند:

http://uploadboy.com/gy91565icole.html


حتما ببینید.

  • mohammad abdollahi

                                            

لاته توت فرنگی:

یک نوشیدنی بسیار لذیذ که میتوانید بصورت سرد یا گرم میل بفرمایید.وحتی در پخت کیک استفاده نمایید.

برای آماده نمودن این نوشیدنی کافی است یک لیتر شیر را اول بجوشانید پس از اتمام جوشیدن شعله را کم کنید و 4تی بگ چای توت فرنگی را به مدت 10 دقیقه داخل شیر قرار دهید.بعد از آن تی بگ ها را بیرون آورید.لاته ی توت فرنگی شما آماده است.نوشیدنی آماده شده تمامی خواص دمنوش توت فرنگی را با طعمی متفاوت دارد.

نوش جان.

مشاوره رایگان و سفارش:09365013160          

  • mohammad abdollahi

     


علل ابتلا به پوکی استخوان

 

عوامل مستعد کننده عبارتند از

·         کاهش و از بین بردن فعالیت عضو به علت حرکت طولانی مدت.

رژیمهای غذایی با کمبود مواد پروتئین ، دریافت ناکافی کلسیم ، کمبود ویتامین D و مصرف زیاد کافئین.

·         شروع یائسگی (زنانی که یائسگی زودرس دارند (قبل از 45 سالگی)، مانند بانوانی که تخمدانهای آنها با جراحی از بدن خارج شده است، بیشتر در معرض ابتلاء به پوکی استخوان هستند.)

  • سابقه خانوادگی: وراثت بر میزان استخوانهای شما و سرعت از دست رفتن آنها تاثیر دارند.

  • استخوانهای کوچک: بانوانی که دارای استخوانهایی کوچک بوده یا کوتاه قد و یا لاغر هستند به خاطر وجود توده استخوانی کمتر، ‌به بروز پوکی استخوان مستعد‌ترند.

  • پیشنیه قومی: بانوان اروپای شمالی یا آسیایی تبار بیشتر در معرض ابتلاء به پوکی استخوان هستند.

  • بعضی بیماریها: بیماریهایی نظیر تیروئید، کلیه و برخی سرطانها ممکن است به پوکی استخوان منتهی شوند.

  • تجویز بعضی داروها به مدت طولانی مثل کورتیکواستروئیدها و هپارین.

 

عوامل خطری قابل کنترل

 

·         وزن: وزن کم بانوان بسیار لاغر که عادت ماهانه آنها را مختل کند، این خانمها در معرض خطر پوکی استخوان قرار می‌گیرند، (زنانی که دارای اضافه وزن هستند معمولا در معرض خطر نیستند ولی احتمال ابتلاء به ناراحتیهای دیگر در آنها زیادتر است).

·         ورزش نکردن: نداشتن فعالیت، کاهش توده استخوان را تسریع می‌کند. 

·         بعضی داروهای تجویزی نظیر کورتیکواستروئیدهای خوراکی که معمولا برای درمان آسم و آرتروز مصرف می‌شود.

·         برنامه غذایی (کمبود پروتیین و ویتامین D )ویتامین D به بدن شما کمک می‌کند تا از کلسیم برای ساختن استخوانهای محکم استفاده کنید.

 

شیوه درمان

 

هدف از درمان ، جلوگیری از پیشرفت بیماری و کمک به بهبود آن می‌باشد. تغییر در رژیم غذایی ، مواد پروتئینی ، کلسیم مکمل ، املاح و ویتامین‌ها و مخصوصا ویتامین D باید، مقدار کافی از راه غذایی به این بیماران داده شود.

 

در درمان این بیماری پیشنهاد ما مصرف دمنوشهای سیب ترش, آلوورا و جنسینگ میباشد.

دمنوش سیب ترش باعث افزایش تراکم استخوان و  از پوکی استخوان پیشگیری میکند.

دمنوش آلوورا با توجه به اینکه سرشار از ویتامین و املاح مورد نیاز بدن میباشد در پیشگیری و همچنین درمان نسبی موثر می باشد.

دمنوش جنسینگ نیز بدلیل خواص انرژی زایی و توان بخشی مفیدترین دمنوش در درمان این بیماری است.

 

مشاوره رایگان و سفارش محصول 09365013160  

 

  • mohammad abdollahi

                                                 

درد و تورم مفصل، مشکل شایعی است که می‌تواند علل مختلفی از آرتروز گرفته تا بیماری‌های التهابی داشته باشد. در این بین یکی از جدی‌ترین علل مشکلات مفصلی بیماری‌های روماتیسمی است.

روماتیسم مفصلی یا آرتریت روماتوئید، التهاب و درد مزمن مفاصل است که معمولا در زانوها, انگشتان دست و مچ پا ظاهر میشود. این بیماری معمولا در زنان شایع تر است،که دلیل دقیق آن هنوز مشخص نیست؛ ولی زمینه ژنتیکی در ایجاد آن نقش دارد. گلودرد چرکی درمان نشده از علل شناخته شده ایجاد روماتیسم مفصلی است.

بیماری معمولا با تورم، حساسیت در لمس و درد مفصل آغاز می شود و ممکن است بتدریج مفصل تغییر شکل داده و برجستگی یا گره هایی در اطراف مفصل تشکیل شود.
بیماران معمولا از خشکی صبحگاهی مفصل شاکی هستند. در برخی بیماران، قلب، ریه و چشم نیز ممکن است درگیر شود.

در طب سنتی از گیاهان مختلف در درمان این مشکل استفاده میشود که از دمنوشهای موثر در این زمینه دمنوش جنسینگ و دمنوش زنجبیل بسیار مفید می باشند.

دمنوش جنسینگ که آنرا گیاه جوانی هم میگویند با توجه به دارا بودن ویتامینهای A و گروه B و روی و همچنین خواص نیروزایی و تقویت قوای جسمی در ترمیم و بازسازی مفاصل و غضروف ها تاثیر خیلی خوبی دارد و دمنوش زنجبیل نیز با ترکیبات موجود ,در تسکین درد مفاصل موثر میباشد.

مشاوره رایگان 09365013160  

  • mohammad abdollahi

نوشیدن منظم چای سبز استقامت بدن را در تمرینات ورزشی افزایش می دهد


                                   

بر اساس تازه ترین بررسی ها، مصرف مرتب عصاره چای سبز، میزان استقامت افراد را برای ورزش کردن از 8 تا 24 درصد افزایش می دهد.

محققان می گویند:بر اساس محاسبات، یک ورزشکار به وزن 75 کیلوگرم باید برای دستیابی به ظرفیت بدنی که مد نظر است و بر اساس آزمایشات به دست آمده، باید در روز 4 فنجان چای سبز بنوشد.

این بررسی ها نشان می دهد که مصرف زیاد این نوشیدنی و یا مواد تشکیل دهنده فعال آن برای دستیابی به این هدف کافی نیست، بلکه مصرف منظم و در یک دوره طولانی تاثیر گذارست.

مصرف روزانه چای سبز پوست را در مقابل مواد مخرب اکسیدان محافظت می کند

مهم ترین ماده موثر در چای EGCG ) epigallocatechin gallate) نام دارد. این ماده در چای سبز بسیار بیشتر از چای سیاه است.

این ماده اثرات آنتی اکسیدانی داشته و رادیکال های آزاد ایجاد شده در اثر متابولیسم سلول ها و نور آفتاب را خنثی می کند.

به طور علمی ثابت شده این ماده جلوی تشکیل سلول های سرطانی را می گیرد. همچنین ثابت شده میزان مرگ سلول های پوست به دنبال تابش آفتاب را کاهش می دهد. همچنین مصرف چای میزان بروز واکنش های آلرژیک(حسایست زا) را کاهش می دهد.

عصاره چای سبز به عنوان آنتی اکسیدان طبیعی در فرآورده های آرایشی قابل استفاده است

یافته های محققان ایرانی نشان داد: عصاره چای سبز می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی در محصولات آرایشی به جای آنتی اکسیدان های تجاری متداول که عوارضی در پی دارند، استفاده شود.

                                     

                                        

یافته های تحقیق دکتر کتایون مرتضی سمنانی، دکتر مجید سعیدی، دانشیاران دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دکتر زهرا نوزادی، داروساز، در رابطه با مقایسه فعالیت آنتی اکسیدانی عصاره چای سبز با آنتی اکسیدان های تجاری در کرم هیدروکینون 2 درصد نشان می دهد:

عصاره چای سبز در مقایسه با سدیم متا بی سولفیت و BHT اثر آنتی اکسیدانی بیشتری داشته و با توجه به ویژگی های این عصاره در محافظت پوست در مقابل اشعه ماورای بنفش و کاربرد این گیاه به صورت موضعی که از گذشته برای برطرف کردن تورم به کار می رفته است، می توان به این گیاه به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی در فرآورده های آرایشی بیش از پیش توجه کرد.

کاهش وزن در افراد چاق

چای سبز قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش دهد و به این وسیله باعث کاهش وزن در افرادی که چای سبزمصرف می کنند شود. وزن افرادی که چای سبز به طور مرتب مصرف می کنند 10 تا 18 درصد کم تر از افرادی است که چای سبز مصرف نمی کنند.

آرام بخش و رفع استرس

این نوشیدنی گیاهی نوعی آرام بخش نیز محسوب می آید. با نوشیدن این چای سیستم عصبی بدن شما مقاوم تر شده، آرامش اعصاب و دوری از فشارهای عصبی را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که بسیاری از بیماری ها ارتباط مستقیم با استرس و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی تمام بیماری ها نام برد.

استحکام دندان ها

                              

این نوع چای حاوی ماده ای به نام فلورین (fluorine) است. فلورین سبب می شود تا ساختار داخلی دندان ها محکم شود و از پوسیدگی آن ها جلوگیری می کند.

فواید دیگر

از فواید دیگر چای سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بالا بردن قدرت فکری و قابلیت تمرکز بهتر

- پیشگیری از امراضی مثل آلزایمر

- درمان التهاب مفاصل- درمان و پیشگیری از بیماریMS.

  • mohammad abdollahi

 


                                                   


تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن مرتب چای سبز می تواند در پیشگیری و درمان بیماری های مختلف و ناعلاج بسیار موثر باشد.

 

حفاظت از قلب

دانشمندان ماده ای شیمیایی را در چای سبز شناسایی کردند که در حفاظت از قلب در برابر آسیب های مختلف موثر است.

کارشناسان "موسسه بهداشت کودکان انگلیس" در مطالعه روی ترکیبات چای سبز موفق به شناسایی ماده ای شیمیایی به نام "اپیگالوکاتچین سه گالیت" شدند که می تواند مرگ سلول ها را پس از حمله قلبی یا سکته کاهش دهد. این دانشمندان اعلام کردند: ماده شیمیایی موجود در چای سبز مانع از فعالیت پروتئینی به نام "استات یک" می شود که پس از رویدادهای استرس آمیز نظیر حمله قلبی یا سکته در درون سلول فعال می گردد.

"اپیگالوکاتچین سه گالیت" همچنین روند بهبود سلول های قلبی را سرعت می بخشد و موجب کاهش صدمه به آن می شود. از طرفی یکی از عوامل اصلی امراض و حمله های قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است.

چای سبز علاوه بر داشتن ویتامین های A و C (آنتی اکسیدان های قوی)، باعث کاهش کلسترول در خون نیز می گردد که این موضوع خطر احتمال حمله قلبی و امراضی از این قبیل را پایین می آورد.

کاهش تری گلیسیرید

کاتچین موجود در چای سبز، فعالیت آنزیم لیپاز را (آنزیم مسئول هضم چربی ها) در لوزالمعده مهار می کند، در نتیجه، شکستن چربی با سرعت بسیار کمی صورت می گیرد و چربی خون با سرعت کمی بالا می رود.

با توجه به این که افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی یک عامل خطر در بروز بیماری قلبی است ، مصرفچای سبز در بین وعده های غذایی روشی مناسب جهت کاهش تری گلیسیرید خون است.

کاهش فشار خون

مصرف نیم تا 5/2 فنجان چای سبز در روز احتمال بروز پُرفشاری خون را تا 46 درصد کاهش می دهد.

جلوگیری از دیابت

چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت مانند آب مروارید و بیماری های کلیوی به طور معجزه آسایی جلوگیری کند. چای سبز با مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده که مسئول هضم نشاسته است، باعث می شود که نشاسته با سرعت آهسته تری بشکند و در نتیجه قند خون با سرعت کمی بالا برود.

جلوگیری از کم خونی

بر اساس مطالعات جدید محققان هندی، با توجه به این که عنصر مس به میزان زیاد در چای سبز وجود دارد و این عنصر برای مصرف آهن در بیوسنتز هموگلوبین بسیار ضروری است، چای سبز می تواند احتمال بروز کم خونی را در افراد پایین بیاورد.

در این بررسی ها مشخص شده است، نوشیدن5 تا 6 فنجان چای سبز در روز، 7 درصد از نیاز بدن به مس و 2/0 درصد نیاز آن به آهن را تامین می کند.

محققان معتقدند، در حالی که چای سبز یکی از منابع غذایی مهم منگنز و فلوئور محسوب می شود، ولی مقدار سایر عناصر معدنی موجود در آن در مقایسه با دیگر مواد غذایی به قدری ناچیز است که نیاز روزانه انسان به این عناصر را رفع نمی کند.

پیشگیری از بیماری های ایمنی خودکار بدن

پژوهش گران اعلام کردند مصرف چای سبز از ابتلا به بیماری های ایمنی خودکار بدن جلوگیری می کند. تحقیقات پژوهش گران دانشکده پزشکی ژورژیا حاکی از آن است که مصرف چای سبز علاوه بر مؤثر بودن در کاهش ابتلا به سرطان، باعث محافظت افراد در برابر بیماری های ایمنی خودکار بدن می شود. چای سبز از گسترش آنتی ژن هایی که می توانند موجب تحریک ایمنی بدن شوند جلوگیری می کند. نتایج تحقیقات حاکی از آن است وجود ماده ای موسوم به EGCG در چای سبز باعث متوقف شدن التهاب و تاثیرات آن بر روی پوست و سلول های مترشحه بزاق می شوند. در یک اختلال ایمنی خودکار، موسوم به سندرم شوگرن (Sjogren)، سلول های مترشحه بزاق، هدف قرار گرفته و باعث خشکی دهان می شوند و در اختلالی دیگر، پوست ارگان هدف واقع شده و فرد مبتلا به سل جلدی می گردد.

  • mohammad abdollahi


,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات

گیاه چای به ‌صورت بوته، درختچه یا درختی است با نام عملی THEA SINENSIS یا CAMELIA که از خانواده‌ی چای (THEACEAE) می باشد. این گیاه در نقاطی از جهان از جمله هندوستان، چین، سریلانکا، ژاپن، ایران و نواحی دیگر پرورش می ‌یابد. چون در سه فصل از سال (بهار، تابستان و پاییز) برگ‌ های آن برداشت می ‌شود، لذا در اکثر نقاط ، چای به صورت بوته وجود دارد؛ ولی در صورتی که هیچ ‌گونه برداشتی از آن صورت نگیرد، کم کم مرتفع شده و به ‌صورت درختچه یا درخت در می ‌آید.

قسمت اصلی مورد استفاده‌ی بوته ‌ی چای، برگ آن است که به ‌صورت‌های مختلف تبدیل به انواع چای می ‌شود.

با توجه به این که در ایران دو نمونه چای سبز و چای سیاه وجود دارد و بسیاری از افراد از ماهیت آن‌ها اطلاع کاملی نداشته و خواص متعددی برای آن‌ها قائل می‌ شوند، در این مطلب انواع چای موجود در ایران و جهان و خواص مربوط به آن را بیان می کنیم.

لازم به ‌ذکر است که گیاه چای سبز و سیاه یکی است، ولی در نوع عمل آوردن آن‌ها تفاوت وجود دارد.

,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات

چای سبز(GREEN TEA)

در صورتی که برگ تازه‌ی چای را به سرعت خشک کنند، چای سبز به ‌دست می ‌آید. در این شرایط اجازه‌ی تخمیر به چای داده نمی ‌شود.

مهم ‌ترین خواص چای سبز شامل موارد زیر است:

ضد پوسیدگی دندان  به ‌علت فلوراید بالا،

ضد سرطان معده و پوست ،

ضد خارش و التهاب حاصل از گزش حشرات،

تحریک سیستم ایمنی بدن.

چای سبز در کشور چین، ژاپن، ترکمن صحرای ایران و بعضی نقاط دیگر مصرف دارد. چای سبز را می ‌توان مانند چای سیاه، دم کرده و مصرف نمود.

,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات

چای سیاه یا معمولی(BLACK TEA)

در صورتـــی کـــه بـــرگ تــازه‌ی چـــــــای، مــورد عمـلیــات تـخمـیــر(FERMENTATION) قرار گیرد، تغییراتی در رنگ، بو، مزه و مواد و اثرات آن نسبت به چای سبز ایجاد می ‌شود. پس از مراحل تخمیر، آن را خشک کرده و بسته ‌بندی می‌ کنند.

با وجود این که امروزه چای معمولی به‌ عنوان یک نوشیدنی گرم با مصرف بسیار گسترده رو به ‌روست، ولی باید در نظر داشت که چای علاوه بر خوراکی بودن به‌ عنوان یک گیاه دارویی با اهمیت، دارای خواص متعددی است. با توجه به ‌قدمت شناخت چای توسط بشر و مصرف بسیار زیاد آن، هزاران تحقیق وسیع بر روی آن صورت گرفته که نشان دهنده‌ی اهمیت این گیاه با ارزش است.

تا کنون 51 اثر مختلف از چای گزارش شده که مهم ترین این خواص عبارت‌اند از: ضد‌ درد، ضد آمیب، ضد آلزایمر (ضد فراموشی)، ضد آرتریت ، ضد تصلب شرابین، ضد باکتری، ضد سرطان ، ضد افسردگی، ضد قند خون ، ضد التهاب، ضد جهش ژنی، ضد نیتروزآمین، ضد اکسیدان ، ضد اسپاسم، ضد ویروس، قابض، مقوی قلب، محرک سیستم عصبی مرکزی، ادرار آور، محافظ کبد ، کاهنده‌ی پرفشاری خون ، محرک قدرت ایمنی بدن، کاهش دهنده‌‌ی چربی خون، کاهش دهنده‌ی تری گلیسریدها و محرک مجاری تنفسی.

خواص مذکور بین چای سبز و معمولی مشترک بوده و بسته به درصد مواد موجود در آن ها ممکن است در قدرت اثر آن‌ها تفاوت وجود داشته باشد.

,خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات

چای اولونگ(OOLONG TEA)

در صورتی که برگ تازه ی چای به ‌صورت ناقص تخمیر شود، چای اولونگ به ‌دست می‌ آید. این‌ گونه چای در ایران و بسیاری از نقاط دنیا تولید نمی ‌شود، ولی در کشور چین تولید می ‌شود.

از خواص مهم چای اولونگ، کاهش کلسترول خون  است که می‌ تواند در هر وعده‌ی غذای چرب، مقدار کلسترول خون را در حد متعادل نگه دارد. هم‌ چنین دانشمندان ژاپنی معتقد هستند که مصرف این نوع چای باعث کاهش فشارخون شده و می ‌تواند در جلوگیری از بعضی مشکلات قلبی- عروقی موثر باشد.

  • mohammad abdollahi

خوانندگان محترم مطالب وبلاگ ما , لازم دیدم نکته مهمی را جهت اطلاع و رعایت آن برایتان توضیح بدهم:

درست است که داروهای گیاهی عوارضی مانند داروهای شیمیایی ندارند اما نباید تصور کنید که مصرف آن‌ها بدون ضرر خواهد بود. در واقع باید به میزان مصرف و مدت زمان مصرف آن‌ها دقت کنید. ویکی از دلایل مهم ارایه چای و دمنوش نیوشا بصورت کیسه ای(تی بگ)رعایت حد مجاز آن می باشد.به همین دلیل به مشاوره در پستها اشاره و تاکید میگردد.

شاد و پرانرژی باشید. 

                 


  • mohammad abdollahi

پکیج افزایش وزن:


دمنوش توت فرنگی: اشتها آور

دمنوش عسل و جنسینگ:جذب کالری

دمنوش عسل و آلوورا: تامین ویتامینهای مورد نیاز بدن

دمنوش وانیل:چاق کننده در قسمت گونه


مشاوره رایگان: 09365013160  

  • mohammad abdollahi

پکیج تقویت قوای جسمی:



یکی نوشیدنی بی نظیر:

برای آماده نمودن این معجون سحرآمیز از هر کدام از دمنوشهای زنجبیل,دارچین و هل یک تی بگ را داخل یک لیتر شیر که قبل جوشانده اید و بر روی حرارت کم شعله قرار دارد به مدت10 دقیقه گذاشته و بعد از حل کردن عسل خالص(تاکید میکنم حتما عسل خالص باشد)در آن  (بنا به ذایقه خودتان میزان عسل را مشخص کنید.) بعد از صبحانه نوش جان بفرمایید.

تذکر مهم:نوشیدنی بالا بهیچوجه برای افراد دارای فشارخون بالا مناسب نیست.


و دمنوش زعفران را هم بصورت عصرانه مصرف نمایید.


مشاوره رایگان وسفارش محصول:09365013160 

  • mohammad abdollahi



علت اصلی بی اختیاری ادرار در خانمها,افتادگی رحم می باشد.


مهمترین عوامل افتادگی رحم:


در اغلب موارد علت بیماری ، فشار ناشی از حاملگی و زایمان بچه است . علل دیگر بیماری شامل سن بالا، چاقی ، سرفه مزمن و یبوست های مکررو تومورهای لگنی هستند.

 درمان:


مصرف دمنوش کرن بری با خاصیت ضدعفونی کننده مجاری ادراری و ایجاد انقباض در رحم.

مصرف دمنوش گل گاوزبان جهت پیشگیری از یبوست که از عوامل تشدید این بیماریست.نکته مهم:خانمهای باردار بهیچوجه دمنوش گل گاوزبان مصرف نکنند.


مشاوره رایگان:09365013160   

  • mohammad abdollahi

رژیم پسرزایی :



مهمترین عامل در تعیین جنسیت جنین, مادر و وضعیت رحم مادر است.که برای شکل گیری و پسرزایی لازم است محیط رحم مادر یک محیط قلیایی باشد.در راستای آماده سازی چنین محیطی تغذیه نقش بسیار مهم و کلیدی دارد که در اینجا به مواردی از آن اشاره میکنیم.

1-مصرف دمنوشهای با ph بالا شامل دمنوشهای توت فرنگی,زعفران,عسل آلوورا,هل,دارچین, زنجبیل,جنسینگ,وانیل وریزمیوه های قرمز

2-مصرف نمک در حد مجاز

3-شستشوی واژن با محلول جوش شیرین قبل از مقاربت.


مشاوره رایگان:09365013160  

  • mohammad abdollahi

درمان ناباروری در مردان :



روزانه دو وعده جینسینگ و دو وعده وانیل .

 آیا میدانید حتی استشمام بوی وانیل تعداد اسپرم در مردان را افزایش میدهد؟

آیا میدانید جینسینگ تنها گیاهی است که باروری مردان رو سه برابر میکند ؟

مشاوره رایگان: 09365013160

  • mohammad abdollahi

درمان التهاب پروستات و بزرگی آن : 


 

حتما راجع به لیکوپن بسیار شنیدید . ماده ای معجزه آسا برای بزرگی خوش خیم پروستات که در تمام میوه های قرمز طبیعت وجود دارد . دمنوش ریز میوه های قرمز اروپایی یکی از غنی ترین منابع لیکوپن در صنعت دمنوش و طب گیاهی است . همچنین معجزه ی گیاه جینسینگ در درمان التهاب پروستات چشمگیر است و بسیار در آسیای دور مورد استفاده قرار میگیرد . جینسینگ گیاه جوانی است در یک کلام .


مشاوره رایگان و سفارش:09365013160 

  • mohammad abdollahi

پکیج سوپر اعصاب:


ضرب المثل آب روی آتش را شنیده اید؟؟؟ فروکش کردن آنی عصبانیت را قطع به یقین تجربه نکردید اما ما این فرصت را خلق کردیم تا با عصاره ی اصل گیاه های طبیعت شما را به اوج آرامش برسانیم

سوال بسیار مهم ؟ آیا میدانید تمام علل سکته های نابهنگام،سکته های قلبی و مغزی ، خیلی از سرطان ها ، خیلی از اختلالات جنسی و افسردگی های فصلی مزمن ،پرخاشگری ها و عدم خلق و خوی مناسب .... زیر سر عدم آرامش ذهنی و استرس هایی است که همگی درگیر آن هستیم ؟

در جامعه ی امروز بدون شک استرس بر تمامی اعمال ما حاکم شده و شدیدا عصبی هستیم. 
مصرف دارو های شیمیایی نظیر آرام بخش هایی مثل "دیازپام،آلپرازولام،کلونازپام،لورازپام،ایندرال،زولپیدم و خیلی داروهای دیگر " که عوارض خطرناک و شدیدی دارند قطعا طول عمر را کوتاه تر میکنند .

اما چهار نوع دمنوش طبیعی و عالی در طبیعت وجود دارند که دقیقا معادل داروهای آرام بخش تاثیر چشمگیری بر روی سیستم اعصاب مرکزی و محیطی دارند . 
گل گاو زبان : آرام بخش شدید 
بهار نارنج: عملکردی شبیه دیازپام دارد 
به لیمو : معادل آلپرازولام و ایندرال باعث اثر خواب
بادرنجبویه: مقوی و مسکن اعصاب مشهور به چای ملیسا کاهش شدید استرس و نشاط بخشی میشود.

به لیمو انتخاب مناسب در درمان سریع بی خوابی است . 

مشاوره رایگان 09365013160  

  • mohammad abdollahi

           

نکاتی درباره آب میوه های صنعتی:

دوباره با نزدیکی تابستان، بازار فروش انواع آب میوه گرم می شود، به همین بهانه سری می زنیم به بازار آب میوه ها تا ببینیم بهترین گزینه کدام است و مهمترین معیار برای انتخاب یک پاکت آب میوه خوب چیست؟!

 

ـ آب میوه های بدون افزودنی در صدر هستند.

یکی دو سالی می شود که آب میوه هایی با درج عنوان "بدون افزودنی" روی بسته بندی آنها وارد بازار شده اند. بد نیست بدانید در حال حاضر یکی دو کارخانه بزرگ تولید انواع آب میوه های صنعتی در ایران وجود دارند که محصولات آنها از نظر کیفیت، عطر و طعم از سایر محصولات بهتر و مردم پسندتر است. معمولاً این کارخانه ها به آب میوه های خود افزودنی خاصی اضافه نمی کنند و اگر شما عبارت "بدون افزودنی" را روی پاکت آب میوه ها ببینید، باید به آن عبارت اعتماد کنید و مطمئن باشید که چنین ادعایی بدون نظارت سازمان های ذیربط بر محصول آنها درج نشده است. این کارخانه های بزرگ و معتبر، حجم بالایی از آب میوه های طبیعی، سالم و استاندارد را در طول سال تهیه می کنند و با بهترین عطر و طعم به دست مشتری می رسانند.

 

ـ برخی از آب میوه ها فقط رنگ، اسانس و شکر دارند.

به طورکلی، آب میوه هایی که با مارک های نامعتبر در بازار وجود دارند یا عبارت "طبیعی و بدون افزودنی روی آن درج نشده است"، فرموله هستند یعنی حجم بالایی از آنها را آب، شکر، اسیدسیتریک، ویتامین هایی مانند ویتامین، نگهدارنده و رنگ دهنده های مجاز تشکیل داده است. معمولاً خبر چندانی از آب طبیعی و کنسانتره میوه در این محصولات نیست. حتی برخی از این آب میوه ها از رنگ و اسانس در کنار آب و شکر تهیه شده اند و فایده ای که برای بدن ندارد هیچ، بلکه مصرف آنها در طولانی مدت برایمان مضر خواهد بود.

 

ـــ آب میوه های صنعتی سالم و استاندارد، حاوی نگهدارنده نیستند.

استرلیزه و پاستوریزه کردن آب میوه ها و قرار دادن آنها در پاکت های چند لایه مخصوص،"تتراپک" اجازه ورود یا رشد هیچ میکروارگانیسمی را درون آن نمی دهد. بنابراین نیازی به استفاده از نگهدارنده ها به هنگام تولید آب میوه های صنعتی هم به وجود نمی آید. البته امکان ورود و رشد میکروب ها درون پاکت های آب میوه ای که در آن ها باز شده است وجود دارد و به همین دلیل به تمام افراد توصیه می کنیم که آب میوه ها را در مدت کوتاهی پس از باز کردن بسته بندی شان حتماً مصرف کنند.

ضمن اینکه اگر در آب میوه را باز کردید، حتماً آن را تا پایان زمان مصرف، داخل یخچال نگهداری کنید. البته آب میوه هایی که درشان باز نشده است را می توان در محیطی خشک و خنک خارج از یخچال هم نگهداری کرد.

 

ـــ ویژگی های یک آب میوه صنعتی سالم و تازه را بشناسید.

یک پاکت آب میوه صنعتی سالم و تازه باید از غلظت کافی برخوردار باشد و وقتی که بسته بندی آن را باز می کنید، رنگ، عطر و طعمی شبیه به آب میوه های خانگی را حس کنید. غلظت آب میوه می تواند نشان دهنده سطح بالای کنسانتره میوه در آن باشد. این در حالی است که آب میوه های غیر استاندارد و نامناسب، بسیار رقیق هستند و اصلاً هم بوی میوه مورد نظر را نمی دهند. این آب میوه ها بیشتر شبیه به آب شکر رنگی هستند و به هیچ عنوان خواص یک آب میوه طبیعی را ندارند.

            

  • mohammad abdollahi

پکیج سوپر پوستی:

نعناع فلفلی : محافظ پوست در برابر یو وی آفتاب و حاوی ویتامین A برای تحریک کلاژن سازی

وانیل : تحریک بافت پوستی برای تولید اپیدرم جدید و روشن کننده ی پوستی

آلوورا : یک منبع غنی ویتامین برای پوست و آنتی آکسیدان و ضد جوش

سیب ترش : واقعا عالی برای پوست . یک آنتی ایج و ضد چروک برای پوست در طبیعت سیب ترش است . همزمان دارای خاصیت ضد آکنه و پاکسازی جوش است .

مشاوره رایگان و سفارش: 09365013160 

  • mohammad abdollahi

فشار خون پایین:


 آیا شما هم از کمبود فشار خون رنج میبرید؟ آیا شما هم دست و پایتان یخ میزند؟ افت فشار خون دارید؟ روزانه یک وعده از دمنوش های دارچین, زنجبیل و گل گاو زبان مشکل شما را برطرف میکند . فشار خون خود رو تنظیم کنید.

مشاوره رایگان و سفارش: 09365013160.

  • mohammad abdollahi